באמריקה הלטינית חיים יותר מ-600 מיליון אנשים. כמעט מחצית מהם אינם בעלי חשבון בנק. קשה להם להשיג כרטיס אשראי או אפילו כרטיס דביט (חיוב מיידי). דבר המשאיר צרכנים רבים ללא יכולת לקחת חלק בקדמה וליהנות מהיתרונות שמציעה הכלכלה הדיגיטלית. מייסדיה של Rappi האמינו שיש דרך לשנות זאת והניעו שינוי דיגיטלי אמיתי ברחבי אמריקה הלטינית.
הם פיתחו אפליקציה שלא רק דאגה למשלוחים של כל דבר, החל ממזון, לשירותי הולכת כלבים ועד למניקוריסטים לפי דרישה, אלא גם סיפקה דבר נוסף ולא פחות חשוב: הכלה פיננסית של כל המערכת האקולוגית שהשתמשה ב-Rappi.