
מיתוג חושי של Visa עושה שימוש במראה, בצליל ולעתים גם ברטט, כדי לאמת שרכישה באמצעות Visa אושרה.

תשלומים מהירים וקלים
בצעו תשלומים בקלות יותר. 87 אחוז החשיבו את העסקה שלהם כמהירה ונוחה.¹

חדשנות המותג
הותירו רושם מתמשך. 82 אחוז מהמשתמשים החשיבו את חוויית התשלום שלהם כחדשנית. ¹
¹ Visa, Inc., הערך של מיתוג רב-חושי: מרכיבי צליל ואנימציה בחוויות תשלום ללא כרטיס, 2016

תפיסה משופרת

התאמה אישית מובנית

הטמעה קלה
¹ Visa, Inc., הערך של מיתוג רב-חושי: מרכיבי צליל ואנימציה בחוויות תשלום ללא כרטיס, 2016

ערכות פיתוח תוכנה
הטמעה עבור iOS, Android ודפי אינטרנט. ערכות פיתוח תוכנה (SDKs) עבור מיתוג חושי של Visa כוללות קובצי אנימציה, קול ורטט בצד הלקוח (front-end) בלבד. ההתאמות האישיות כוללות צבע, גודל, צליל ורטט.

הטמעה מקומית
נכסי עיצוב ומפרטי אנימציה זמינים אף הם. ניתן להתאים מרכיבים עבור פתרון התשלום שלכם.
-
כל שלושת המרכיבים של מיתוג חושי של Visa (צליל, אנימציה ורטט) פועלים יחד כדי לאמת עסקה מאושרת של Visa, ויש לכלול את כולם, כל עוד הם נתמכים על ידי החומרה שבאמצעותה מתבצע התשלום.
-
מיתוג חושי של Visa אמור להתחיל מיד לאחר שמתבצעת עסקה מאושרת של Visa באמצעות כרטיס פריפייד נטען של Visa, כרטיס דביט של Visa או כרטיס אשראי Visa.
-
כן. חוויית הלקוח צריכה להיות עקבית, לא חשוב באיזה כרטיס Visa היא מתבצעת.
למידע נוסף אודות המיתוג החושי של Visa, פנו אלינו בכתובת הדואר האלקטרוני [email protected]