מהו מיתוג חושי של Visa?

מיתוג חושי של Visa עושה שימוש במראה, בצליל ולעתים גם ברטט, כדי לאמת שרכישה באמצעות Visa אושרה.
גלו את היתרונות

תשלומים מהירים וקלים
בצעו תשלומים בקלות יותר. 87 אחוז החשיבו את העסקה שלהם כמהירה ונוחה.¹

חדשנות המותג
הותירו רושם מתמשך. 82 אחוז מהמשתמשים החשיבו את חוויית התשלום שלהם כחדשנית. ¹
¹ Visa, Inc., הערך של מיתוג רב-חושי: מרכיבי צליל ואנימציה בחוויות תשלום ללא כרטיס, 2016
הזדמנות חדשה עבור העסק שלכם
¹ Visa, Inc., הערך של מיתוג רב-חושי: מרכיבי צליל ואנימציה בחוויות תשלום ללא כרטיס, 2016
הטמעת מיתוג חושי של Visa

ערכות פיתוח תוכנה
הטמעה עבור iOS, Android ודפי אינטרנט. ערכות פיתוח תוכנה (SDKs) עבור מיתוג חושי של Visa כוללות קובצי אנימציה, קול ורטט בצד הלקוח (front-end) בלבד. ההתאמות האישיות כוללות צבע, גודל, צליל ורטט.
הטמעה מקומית
נכסי עיצוב ומפרטי אנימציה זמינים אף הם. ניתן להתאים מרכיבים עבור פתרון התשלום שלכם.

דרישות למותג דיגיטלי של Visa
למדו כיצד לשלב מרכיבי מותג מחייבים של Visa לתוך חוויית התשלום הדיגיטלית שלכם. תוכלו להבטיח כי בזכות חוזקו של מותג Visa תישארו מעודכנים עם חדשנות, תשמרו על הרלוונטיות שלכם ותאפשרו לקהל היעד שלכם להיות מי שהוא רוצה להיות.
שאלות ותשובות
-
כל שלושת המרכיבים של מיתוג חושי של Visa (צליל, אנימציה ורטט) פועלים יחד כדי לאמת עסקה מאושרת של Visa, ויש לכלול את כולם, כל עוד הם נתמכים על ידי החומרה שבאמצעותה מתבצע התשלום.
-
מיתוג חושי של Visa אמור להתחיל מיד לאחר שמתבצעת עסקה מאושרת של Visa באמצעות כרטיס פריפייד נטען של Visa, כרטיס דביט של Visa או כרטיס אשראי Visa.
-
כן. חוויית הלקוח צריכה להיות עקבית, לא חשוב באיזה כרטיס Visa היא מתבצעת.
למידע נוסף אודות המיתוג החושי של Visa, פנו אלינו בכתובת הדואר האלקטרוני [email protected].