צרו קשר עם Visa
חשבון כרטיס ה-Visa
-
Visa לא שומרת פרטים של עסקאות פיננסיות שייתכן שביצעתם באמצעות כרטיס התשלום של Visa. פרטים אלו שמורים ומנוהלים על ידי מנפיק כרטיס האשראי או הדביט (חיוב מיידי) שלכם.
על מנת לגשת לפרטי החשבון שלכם, צרו קשר עם מנפיק כרטיס ה-Visa שלכם. כתובתו ו/או מספר הטלפון שלו מופיעים בדף הפירוט של חשבון ה-Visa. ייתכן שמספר הטלפון מופיע גם בגב הכרטיס עצמו. באפשרותכם גם לאתר את מנפיק הכרטיס שלכם וללחוץ על שמו כדי להגיע לאתר שלו לקבלת מידע נוסף.
-
מנפיק הכרטיס שלכם יוכל לעזור לכם ליישב בעיות הנוגעות לעסקאות לא מורשות. כתובתו ו/או מספר הטלפון שלו מופיעים בדף הפירוט של חשבון ה-Visa. ייתכן שמספר הטלפון שלו מופיע גם בגב הכרטיס עצמו.
למידע נוסף אודות השירותים המוצעים על ידי Visa להוספת רמת הגנה נוספת לכרטיס ה-Visa שלכם, עיינו בסעיף "בטיחות ואבטחה".
-
חוויית התשלום שלכם היא אחד הדברים החשובים ביותר מבחינתנו. בתי עסק המציגים את הלוגו של Visa אינם רשאים לבחור אם ברצונם לקבל תשלום בכרטיס Visa או לא, במקרה שהלקוח פועל בתום לב.
עם לקוחות Visa נמנים למעלה מ-16,000 מוסדות פיננסיים המנפיקים כרטיסי Visa משלהם ורושמים בתי עסק לקבלת כרטיסים אלה. מוסדות אלו קובעים את התנאים וההתניות להתקשרות שלהם עם בתי העסק, ולפיכך גם מטפלים בכל נושאי שירות הלקוחות הקשורים בהם.
אנו ממליצים לכם ליידע את מנפיק כרטיס ה-Visa שלכם באמצעות מוקד שירות הלקוחות שמספרו מופיע בדף הפירוט של חשבון ה-Visa או בגב כרטיס ה-Visa שלכם. למנפיק כרטיס ה-Visa שלכם יש גישה לעקרונות ולתקנות המתאימים של Visa, כמו גם לטופסי הודעה על תלונת לקוח, באמצעותם ניתן להגיש תלונות.
בטיחות ואבטחה
-
כמו בהחלפה של כל כרטיס Visa, הכרטיסים עם העיצוב החדש יופצו באמצעות מנפיקי הכרטיסים של Visa. כל מוצרי Visa מאפשרים דרכים נוחות, אמינות, בטוחות ומאובטחות לביצוע רכישות. בכל שאלה נוספת הקשורה לכרטיס ה-Visa שלכם, התקשרו למנפיק הכרטיס.
-
Visa עובדת בשיתוף פעולה עם מוסדות פיננסיים, בתי עסק ורשויות אכיפת חוק בכל רחבי העולם על מנת להבטיח שלא יהיו בלבולים או תקלות כשיושק העיצוב החדש של הכרטיסים.
-
לא. Visa עובדת בשיתוף פעולה עם מוסדות פיננסיים, בתי עסק ורשויות אכיפת חוק בכל רחבי העולם על מנת להבטיח שלא יהיו בלבולים או תקלות כשיושק העיצוב החדש של הכרטיסים. כתמיד, Visa מפתחת תוכנות שמטרתן לנטר פעילויות הונאה ולהתריע בפני מחזיקי כרטיסים במקרה של חשד להונאה. Visa תמשיך להציע למחזיקי הכרטיסים שלה הגנה נרחבת באמצעות שכבות מרובות של אבטחה, כדי שמחזיקי הכרטיסים יוכלו להרגיש נינוחים ובטוחים בעת שימוש בכרטיס ה-Visa החדש שלהם.
-
Visa לא פותחת חשבונות בתי עסק ולא נותנת להם שירות, אבל אם תרצו לקבל כרטיסי Visa בעסק שלכם, אנא צרו קשר עם אחד מסולקי Visa.
-
שימו לב לכל הודעת דואר אלקטרוני המבקשת נתונים אישיים – כגון סיסמאות, קודים או מספר תעודת זהות – או שולחת אותך לאתר המבקש מידע כזה. הודעות אלו עלולות להיות חלק מהונאת Spoofing (חיקוי), כלומר זיוף כתובת דואר אלקטרוני כך שתהיה דומה לכתובת אחרת, של בית עסק לגיטימי. זכרו לעולם לא לשלוח מידע אישי באמצעות דואר אלקטרוני. אם קיבלתם הודעת דואר אלקטרוני המחקה את Visa, אנא יידעו את Visa על פרטי הודעת הדואר האלקטרוני הבלתי חוקית.
-
חשוב מאוד שצרכנים ידעו שחברת Visa לעולם לא תבקש ממחזיקי כרטיסים את פרטי החשבון האישיים שלהם בטלפון או בדואר אלקטרוני. מרכזי שירות הלקוחות של Visa לא מוציאים שיחות חוץ או טלמרקטינג. אין לענות להודעות דואר אלקטרוני או שיחות טלפון המבקשות מצרכנים פרטי כרטיס אישיים, ומומלץ לדווח על מקרה כזה באופן מיידי לרשויות אכיפת החוק ולמוסד הפיננסי שהנפיק את הכרטיס. כמו כן, חשוב שמחזיקי כרטיסים ידעו שמדיניות אפס החבות של Visa מבטיחה שהם לא יחויבו על רכישות לא מורשות.
מדיניות אפס החבות של Visa לא חלה על עסקאות מסוימות בכרטיסים מסחריים או בכרטיסי פריפייד (משולמים מראש) אנונימיים, או על עסקאות שאינן מטופלות על ידי Visa. על מחזיקי כרטיסים לנקוט משנה זהירות ולהגן על הכרטיסים שלהם, וליידע באופן מיידי את המוסד הפיננסי שהנפיק להם את הכרטיס על כל שימוש לא מורשה. לפרטים נוספים, צרו קשר עם המנפיק שלכם.
-
אם ידוע לכם על תקרית אבטחה הקשורה ב-Visa או אם אתם סבורים שגיליתם נקודת תורפה במוצר Visa‚ אנא מלאו את ה טופס הבא.
השהיית חשבון והתראות לחשבון
-
בעת תשלום במשאבת דלק, חלק ממנפיקי הכרטיסים מפעילים "השהיה" על הכספים של מחזיק הכרטיס עד שיתקבל סכום העסקה הסופי. הדבר נעשה על מנת למנוע משיכת יתר בחשבונות מחזיקי הכרטיסים. בתי עסק המוכרים דלק לא מפעילים השהיות על חשבונות. אם יש לכם שאלות בנוגע להשהיה של החשבון שלכם בהקשר של עסקת רכישת דלק, אנא צרו קשר עם מנפיק הכרטיס שלכם.
השהיות חשבון והתראות לחשבון עבור בתי עסק בתחום הדלק:
לא ניתן לנכות כספים מחשבון באופן מיידי כשסכום העסקה הסופי אינו ידוע. Visa קבעה הליכים אלו על מנת להגן על מנפיקי כרטיסי דביט (חיוב מיידי) של Visa, על בתי עסק ועל מחזיקי כרטיסים. הליכים אלו מיושמים בעיקר כשבית העסק שואף לספק לצרכן שיטת תשלום נוחה, כמו במקרה של תדלוק במשאבת שירות עצמי.לדוגמה, אם תשתמשו בכרטיס דביט של Visa במסעדה, ייתכן שיהיה צורך להמתין להרשאה לפני הוספת דמי השירות לחיוב. ברכישות מסוג זה, מנפיקי כרטיסי הדביט של Visa עשויים לשים בצד כספים מסומנים של מחזיק הכרטיס על מנת לממן את העלות המוערכת של העסקה. תהליך זה, המכונה בשם "השהיה", מגן הן על מחזיקי הכרטיסים והן על בתי העסק. הוא מבטיח שמחזיקי הכרטיסים לא מוציאים יותר כסף ממה שיש להם, ושבתי העסק מקבלים את התשלום עבור העסקה. למרות שההשהיה במרבית העסקאות לא נמשכת יותר מ-24 שעות, Visa מגנה על מחזיקי הכרטיסים בכך שהיא דורשת מהמנפיקים ומהמוסדות הפיננסיים להסיר את כל ההשהיות בתוך 72 שעות.
ש: מתי תוסר השהיית ההרשאה מהכרטיס שלי?
ת: למרות שההשהיה במרבית העסקאות לא נמשכת יותר מ-24 שעות, Visa מגנה על מחזיקי הכרטיסים בכך שהיא דורשת מהמנפיקים ומהמוסדות הפיננסיים להסיר את כל ההשהיות בתוך 72 שעות או פחות.ש: לפעמים, כשאני מקבל התראת חשבון בהודעת דואר אלקטרוני או טקסט, למה הסכום שונה מהסכום שבו מילאתי דלק בתחנת הדלק?
ת: ייתכן שחלק מהסכומים המופיעים בהתראות חשבון לא ישקפו את הסכום הסופי, במיוחד בבתי עסק שאצלם הסכום הסופי אינו ידוע, כמו מסעדות ומשאבות דלק בשירות עצמי. ייתכן שהסכום המופיע בהתראת החשבון לא יהיה סכום העסקה הסופי שיופיע בדף הפירוט החודשי שלכם.ש: כשאני צופה בפרטי חשבון הבנק שלי באופן מקוון, למה הסכום המוצג שונה מהסכום שבו מילאתי דלק בתחנת הדלק?
ת: לפעמים דפי פירוט מקוונים לא משקפים באופן מיידי את סכום העסקה הסופי, במיוחד בבתי עסק שאצלם הסכום הסופי אינו ידוע בעת ההרשאה, כמו מסעדות ומשאבות דלק בשירות עצמי. דף הפירוט המקוון שלכם אמור לשקף את סכום העסקה הסופי ביום העסקים הבא.
כרטיסים עם פס מגנטי הולוגרפי
-
Visa גילתה לאחרונה בעיה הקשורה לתקלה טכנית לא נפוצה בנקודות המכירה בעת שימוש בכרטיסי תשלום עם הפס המגנטי ההולוגרפי החדש. היקף הבעיה קטן מאוד מבחינה מספרית, הן מבחינת מספר התקריות והן מבחינת כמות הכרטיסים בשוק שיש להם בעיה כזו.
Visa גילתה שהתרחשו תקלות טכניות בעת שימוש בכרטיסים עם פסים מגנטיים הולוגרפיים בסביבה עם רמות גבוהות של חשמל סטטי. במקרים אלו, החשמל הסטטי עשוי להפריע לפעולה הרגילה של העברת הכרטיס ולמנוע את השלמתה של העסקה האלקטרונית.
בעיות אלו אכן פוגעות בהליך הקבלה ובנוחות - יסודות המחויבות של Visa כלפי מחזיקי הכרטיסים. אנו ב-Visa מאמינים כי יש לטפל בכל בעיה המפריעה לקבלת הכרטיס, לא משנה כמה נדירה או מבודדת היא.
על מנת לטפל בבעיה זו, המליצה Visa למוסדות פיננסיים להחליף בהקדם האפשרי כרטיסים בעלי פס מגנטי הולוגרפי המצויים כבר בשוק.
-
לאחרונה השיקה Visa עיצוב חדש לכרטיסים הכולל פס מגנטי הולוגרפי בגב הכרטיס. העיצוב החדש מכיל הולוגרמה של יונה מעל לפס החתימה. כשמזיזים את הכרטיס מצד לצד, מופיעות יונים במגוון צבעים.
-
בהתבסס על המידע והדיווחים שהתקבלו, ברור כי הגורם הסביר ביותר לבעיות אלו הוא פריקה אלקטרוסטטית (ESD) כתוצאה משילוב של מספר גורמים, ביניהם:
- לחות נמוכה בנקודת המכירה, הגורמת למתחים אלקטרוסטטיים גבוהים מהרגיל
- ציוד בעל סבילות נמוכה יחסית ל-ESD בנקודת המכירה, במיוחד בראשי הקריאה המגנטיים
- שימוש בכרטיסי תשלום עם פס מגנטי הולוגרפי, שהמוליכות האלקטרוסטטית שלו גבוהה יותר לעומת פס מגנטי רגיל
-
למרות שהיקף הבעיה קטן מאוד, Visa רואה בחומרה רבה כל עניין המשפיע על קבלת תשלום ממחזיקי כרטיסים ועל נוחות התהליך. לפיכך, המליצה Visa למוסדות פיננסיים להחליף בהקדם האפשרי כרטיסים בעלי פס מגנטי הולוגרפי המצויים כבר בשוק.
-
Visa המליצה למוסדות פיננסיים להחליף בהקדם האפשרי כרטיסים בעלי פס מגנטי הולוגרפי המצויים כבר בשוק. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם המוסדות הפיננסיים על מנת לפתור את הבעיה במהירות האפשרית, ועל מנת שהתהליך יהיה פשוט וקל ככל הניתן עבורכם.
-
כן, המשיכו להשתמש בכרטיס הנוכחי שלכם עד שהמוסד הפיננסי ייצור אתכם קשר. מספר העסקאות שהושפעו מבעיה זו הוא קטן מאוד. הרוב המוחלט של העסקאות שנעשו באמצעות כרטיסים בעלי פס מגנטי הולוגרפי הושלמו ללא כל תקלה.
-
בשלב זה, מחזיקי כרטיסים לא צריכים לעשות דבר. המוסד הפיננסי שלכם ייצור אתכם קשר אם יהיה צורך להחליף את הכרטיס שלכם. עד אז, תוכלו להמשיך להשתמש בכרטיס הנוכחי שלכם כרגיל. הרוב המוחלט של העסקאות שנעשו באמצעות כרטיסים בעלי פס מגנטי הולוגרפי הושלמו ללא כל תקלה.
-
הבעיות שדווחו התרחשו אך ורק במסופי נקודות מכירה. נכון לעכשיו, אין שום דיווחים על בעיות כלשהן בכספומטים.
-
לא. הבעיות בקבלה הקשורות לכרטיסים בעלי פס מגנטי הולוגרפי לא ישפיעו על חשבונכם בשום צורה.
-
בדיקות מעבדה שבוצעו על ידי צד שלישי מראות שכרטיסים בעלי פס מגנטי הולוגרפי לא מהווים שום סיכון בטיחותי.
שיווק ומותג Visa
-
את כל הבקשות לחסות יש לשלוח בכתב לכתובת:
Event and Sponsorship Marketing Dept.
Visa USA
P.O. Box 8999
San Francisco, CA 94128-8999 -
תודה רבה על העניין שלכם בפרסום של Visa, אבל איננו יכולים לקבל רעיונות פרסום ללא הזמנה.
-
כשירות למנפיקי כרטיסי Visa ובתי עסק מורשים של Visa, Visa מאפשרת שימוש בתמונות אלקטרוניות של סימן המסחר של Visa ובקישורים לאתרי אינטרנט בבעלות Visa. רק מנפיקי כרטיסי Visa ובתי עסק של Visa מורשים להשתמש בסימני המסחר של Visa. אם אתם עובדים עבור מנפיק כרטיסי Visa או בית עסק של Visa, אנא בקרו במרכז השיווק שלנו למידע על הלוגו של Visa ולהורדה שלו.
-
Visa מרעננת את הלוגו המפורסם של Visa בצבעים כחול, לבן וזהב, על מנת לתת לו מראה חדש.
-
Visa גדלה והפכה מחברת כרטיסי אשראי לחברת תשלומים המציעה מגוון רחב של שירותים ומוצרים בתחום התשלומים. עיצוב הכרטיס והלוגו החדשים של Visa משקפים את ההתפתחות של חברת Visa.
-
הלוגו הנוכחי התחיל להופיע בכרטיסי Visa, כמו גם בפרסומות, בכלי שיווק ובפרסומים מקוונים, בינואר 2006. כרטיסי Visa ופרסומים עם סימן המסחר הנוכחי של Visa יתקיימו לצד כרטיסים ופרסומים המכילים את דגל Visa עד ל-30 ביוני‚ 2011
שאלות למנפיק הכרטיס
המנפיק שלכם, או הבנק שסיפק לכם את כרטיס ה-Visa, יוכל לענות על רוב השאלות שלכם בנוגע לתשלום החשבון שלכם באופן מקוון, בדיקת היתרה שלכם, שימוש בהטבות או ערעור על חיובים.
תמיכה בבתי עסק ובעסקים קטנים
עמידה בדרישות אבטחה
למדו כיצד לוודא שנתוני מחזיק הכרטיס שלכם מאובטחים
אבטחת נתונים
קבלו עזרה במקרים של פגיעה בנתונים
מידע לעסקים
חפשו חומרי תמיכה על מנת להפיק את המירב ממוצרי Visa