במדינות מסוימות, Visa תעבה את נתוני עסקאות הכרטיס ותשתמש בהם כדי להפיק דו"חות הוצאות צרכנים ודו"חות אחרים שמכילים נתונים מצטברים שעברו אנונימיזציה שמאפשרים לחברות לשפר את מאמצי השיווק שלהם. פתרונות אלה מסייעים לחברות לזהות צרכנים שבהם הן יכולות להתמקד. לדוגמה, דו"ח שיווק עשוי להציג נתונים לפיהם הצרכנים באזור מיקוד אחד נוטים להוציא סכומים גדולים יותר בחנויות חלקי חילוף לרכב מאשר הצרכנים באזורי מיקוד אחרים. מוצרים אלה גם מסייעים לחברות לקבוע את יעילותם של מסעות השיווק שלהם.
פתרונות השיווק של Visa אינם כוללים מידע אישי כלשהו, אבל הם כן מאפשרים לחברות לעבות את תיקי הלקוחות שלהן באמצעות מידע נוסף שתומך בפעילויות שיווק ממוקד.
אם אינכם מעוניינים שנשתמש בנתוני העסקאות שבוצעו בכרטיס שלכם במסגרת פתרונות השיווק של Visa, לחצו כאן כדי ללמוד איך תוכלו לסרב לכך.